Koszt i czas dostawy

 

Gwarantujemy dostawę produktów zamrożonych na terenie całego Kraju.
Podane ceny przesyłek zawierają koszt opakowania termoizolacyjnego.

 

 

  

 

 


 

Wysyłka towarów

Ze względu na specyfikę oferowanych produktów, przesyłki wysyłamy wyłącznie w poniedziałek, wtorek, środę i czwartek za wyjątkiem produktów suszonych oraz olejów które są wysyłane od poniedziałku do piątku.

Czas dostarczenia przesyłki UPS Standard - bezpłatne powiadomienie SMS oraz e-mail.

Po opuszczeniu magazynu dostawa paczki trwa od 1 do 2 dni roboczych.

W przypadku gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem paczka (opłacona, max.20 kg) trafi do  punktu odbioru  UPS Access Point.

UPS Access Point - to alternatywny punkt odbioru w pobliżu Państwa miejsca zamieszkania. Dokładną informację odnośnie adresu punktu odbioru otrzymają Państwo SMS.

Czas dostarczenia przesyłki UPS Express Saver - bezpłatne powiadomienie SMS oraz e-mail.

To gwarancja doręczenia na dzień następny po opuszczeniu magazynu.
W zależności od kodu pocztowego jest to doręczenie do godziny 12:00, 14:00 lub do końca dnia roboczego.

W przypadku gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem paczka (opłacona, max.20 kg) trafi do  punktu odbioru  UPS Access Point.

UPS Access Point - to alternatywny punkt odbioru w pobliżu Państwa miejsca zamieszkania. Dokładną informację odnośnie adresu punktu odbioru otrzymają Państwo SMS.

Czas dostarczenia przesyłki DPD Standard - bezpłatne powiadomienie e-mail.

Po opuszczeniu magazynu dostawa paczki trwa od 1 do 2 dni roboczych.

Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 3 dni robocze, dotyczy zamówień złożonych i opłaconych (nie dotyczy opcji za pobraniem) od poniedziałku do czwartku (do godziny 12.00), liczone od momentu złożenia zamówienia. Zamówienie złożone od czwartku do niedzieli będą realizowane od najbliższego poniedziałku. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Śledzenie przesyłki UPS oraz DPD

W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej otrzymają Państwo od nas e-mail z numerem listu przewozowego. W zależności od wybranej firmy kurierskiej mogą Państwo skorzystać z opcji śledzenia przesyłki na stronie UPS www.ups.com lub stronie DPD www.dpd.com.pl. Dodatkowo dla swoich klientów firma UPS udostępnia numer infolinii: 801 900 877                                                                                                                                                                                                 

Doręcznie przesyłki

Kurierzy UPS doręczają przesyłki w dni robocze od godz. 8 do 21.
Kurierzy DPD doręczają przesylki w dni robocze do godz. 8 do 17.
 

Odbiór osobisty w sklepie As-Pol, 40-606 Katowice, ul. Kolejowa 58

Zamówiony towar mogą Państwo odebrać w sklepie w godzinach od 08:00 do 16:00 płacąc gotówką lub kartą płatniczą. Po godzinie 16:00 umożliwiamy odbiór paczki z portierni (dotyczy zamówień opłaconych i umówionych na taki odbiór).