Ocena stanu przesyłki po dostawie przez kuriera

 

 

 



Jeśli tak to prosimy o życzliwą ocenę. Sprawia nam wielką radość i satysfakcję, gdy oceniają Państwo naszą pracę pozytywnie. Swoją opinię mogą Państwo wyrazić za pomocą Facebooka, TrustedShops lub bezpośrednio z naszej strony.

 



Mimo, że podczas przygotowywania do Państwa przesyłki jest ona starannie przygotowywana i kontrolowana niezależnie przez dwie osoby, może się zdarzyć, że coś umknie naszej uwadze. Proszę sprawdzić, czy otrzymane produkty zgadzają się z dołączonym paragonem/fakturą. W przypadku wystąpienia niezgodności prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas drogą mailową na adres sklep@miesodlapsow.pl, lub wypełnienie formularza kontaktowego.

 



Może się zdarzyć, że w trakcie transportu Państwa paczka ulegnie uszkodzeniu. Nieszczelne opakowanie w istotny sposób wpływa na tempo rozmrażania produktów. Uszkodzona folia zewnętrzna nie stanowi większego problemu, jeśli jednak otrzymają Państwo opakowanie z rozerwanym kartonem, z głębokim wgnieceniem i wyczuwalnym uszkodzeniem wewnętrznych osłon styropianowych, proszę wyegzekwować od kuriera zaświadczenie o opisie uszkodzenia i w miarę możliwości wykonać kilka zdjęć. Pozwoli to ubiegać się o odszkodowanie od przewoźnika. O zaistniałym fakcie i ewentualnych poniesionych stratach proszę nas poinformować mailowo dołączając zdjęcia i protokół uszkodzeń na adres sklep@miesodlapsow.pl

 



Zamówione przez Państwa mięso jest pakowane w stanie zamrożonym -25°C. Sposób pakowania, choć może dla Państwa kłopotliwy, ma zapewnić jak najdłuższe zabezpieczenie przed rozmrożeniem. W pewnych sytuacjach może jednak to nie wystarczyć i otrzymają Państwo mięso nie w pełni zamrożone. Zazwyczaj można je bez straty jakości ponownie zamrozić. Proszę mieć na uwadze, że produkty zawierające większą ilość wody lub soli morskiej (podroby, ryby) szybciej ulegają rozmrożeniu aniżeli mięsa. Na temperaturę zawartości przesyłki wpływ ma także niewielki jej ciężar.
Jeśli jednak przesyłka dotrze do Państwa w stanie nienadającym się do wykorzystania, prosimy poinformować nas o tym fakcie możliwie jak najszybciej drogą mailową na adres sklep@miesodlapsow.pl lub wypełnić formularz kontaktowy.

 



Jeśli problem jest inny od wyżej wymienionych, prosimy o kontakt z nami. Przy odrobinie dobrej woli zawsze można znaleźć rozwiązanie problemu. Każda Państwa uwaga jest dla nas wskazówką i drogą do ulepszania naszego serwisu!